Grafik

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat zajęć lub prowadzącego? Kliknij na nazwę zajęć lub imię i nazwisko prowadzącego.

PoniedziałekWtorekŚrodaCzwartekPiątekSobota
09.00 - 09.55Zajęcia fitness (duża intensywność)

TURBO SPALANIE

TURBO SPALANIE

Zajęcia fitness (duża intensywność)

Poranny interwał

Poranny interwał

Trening interwałowy polega na tym, że na zmianę ćwiczy się z wyższą i niższą intensywnością.

17.00 - 17.55Zajęcia wzmacniające

ABF

ABF

Zajęcia ukierunkowane na wzmocnienie i ujędrnienie dolnych partii ciała: mięśni brzucha, ud i pośladków. Te zajęcia są idealne, jeżeli chcesz się pozbyć niechcianych fałdek, boczków, marzysz o smukłych udach, płaskim brzuchu oraz jędrnych i atrakcyjnych pośladkach. Zajęcia dla wszystkich.

Zajęcia wzmacniające

ABS

ABS

Trening wzmacniający i kształtujący mięśnie brzucha. Trening ABS bazuje głównie na doskonaleniu mięśni brzucha i jego sekret tkwi nie tylko w wyborze odpowiednich ćwiczeń, ale także w ich łączeniu. W treningu ABS sekwencje ćwiczeń stanowią ważny element zajęć i sprawiają, że nasz wysiłek jest bardziej efektywny.

18.00 - 18.55Zajęcia wzmacniające

STEP FUKCJONALNY

STEP FUKCJONALNY

Zajęcia wzmacniające

AEROBOX

AEROBOX

Zajęcia prozdrowotne

Zdrowy kręgosłup

Zdrowy kręgosłup

Trening skoncentrowany na profilaktyce bólów kręgosłupa, wyrobieniu prawidłowej postawy całego ciała, wzmacnianiu osłabionych mięśni. Trening taki angażuje mięśnie odpowiadające za stabilizację kręgosłupa, rozciąga najważniejsze grupy mięśniowe, wpływające na właściwą postawę ciała. Poprawia wydolność mięśni brzucha, pleców i pośladków. Poprawa ruchomości kręgosłupa, rozciąganie najważniejszych grup mięśniowych, przykurczonych w wyniku siedzącego trybu życia czy pracy. Zajęcia dla wszystkich.

Zajęcia wzmacniające

ABF

ABF

Zajęcia ukierunkowane na wzmocnienie i ujędrnienie dolnych partii ciała: mięśni brzucha, ud i pośladków. Te zajęcia są idealne, jeżeli chcesz się pozbyć niechcianych fałdek, boczków, marzysz o smukłych udach, płaskim brzuchu oraz jędrnych i atrakcyjnych pośladkach. Zajęcia dla wszystkich.

Zajęcia wzmacniające

Pump

Pump

Zajęcia fitness z wykorzystaniem sztang prowadzone do rytmicznej muzyki. Trening polega na wykonywaniu popularnych ćwiczeń z obciążeniem (przysiadów ze sztangą, wyciskania sztangi w staniu, w leżeniu itd.) według pokazywanej przez instruktora choreografii. Sekwencje ruchów są układane tak, aby po kolei wzmacniać wszystkie partie ciała. Szczególny nacisk kładziony jest na uda, pośladki, ramiona i barki.

19.00 - 19.55Zajęcia choreograficzne

Zumba

Zumba

Łączy w sobie energetyczną i motywującą muzykę z wyjątkowymi krokami i układami tanecznymi, opiera się na zasadzie, że ćwiczenia powinny sprawiać przyjemność i być łatwe do wykonania. Zajęcia dla wszystkich.

Zajęcia wzmacniające

Stretching

Stretching

Zajęcia dla miłośników świadomej pracy nad ciałem. Stretching zwiększa ruchomość stawów, poprawia elastyczność mięśni, eliminuje napięcia. Powinien być niezbędnym dodatkiem do każdego intensywnego treningu. Polecany dla wszystkich.

Zajęcia fitness (mała intensywność)

BRAZYLIJSKIE POŚLADKI

BRAZYLIJSKIE POŚLADKI

Zajęcia wzmacniające

Fitball

Fitball

Do ćwiczeń wykorzystywana jest duża gumowa piłka. Aby utrzymać na niej równowagę, będziesz musiał zaangażować swoje najgłębiej położone mięśnie. Tempo zajęć jest powolne, jednak Twoje ciało będzie intensywnie pracować.

Zajęcia fitness (mała intensywność)

ABS + STRETCHING

ABS + STRETCHING

20.00 20.55Zajęcia wzmacniające

Trening obwodowy

Trening obwodowy

To rewelacyjne efekty w krótkim czasie, gdyż łączy w sobie elementy treningu siłowego, aerobowego i ćwiczeń rozciągających. Oznacza to, że podczas jednego treningu spalamy kalorie, kształtujemy sylwetkę i jednocześnie rozciągamy mięśnie dzięki czemu ryzyko zakwasów jest minimalne a intensywność ćwiczeń większa. Zajęcia dla wszystkich.

Zajęcia choreograficzne

SALSATION

SALSATION

Poniedziałek
17.00 - 17.55Zajęcia wzmacniające

ABF

ABF

Zajęcia ukierunkowane na wzmocnienie i ujędrnienie dolnych partii ciała: mięśni brzucha, ud i pośladków. Te zajęcia są idealne, jeżeli chcesz się pozbyć niechcianych fałdek, boczków, marzysz o smukłych udach, płaskim brzuchu oraz jędrnych i atrakcyjnych pośladkach. Zajęcia dla wszystkich.

18.00 - 18.55Zajęcia wzmacniające

STEP FUKCJONALNY

STEP FUKCJONALNY

19.00 - 19.55Zajęcia choreograficzne

Zumba

Zumba

Łączy w sobie energetyczną i motywującą muzykę z wyjątkowymi krokami i układami tanecznymi, opiera się na zasadzie, że ćwiczenia powinny sprawiać przyjemność i być łatwe do wykonania. Zajęcia dla wszystkich.

Wtorek
17.00 - 17.55Zajęcia wzmacniające

ABS

ABS

Trening wzmacniający i kształtujący mięśnie brzucha. Trening ABS bazuje głównie na doskonaleniu mięśni brzucha i jego sekret tkwi nie tylko w wyborze odpowiednich ćwiczeń, ale także w ich łączeniu. W treningu ABS sekwencje ćwiczeń stanowią ważny element zajęć i sprawiają, że nasz wysiłek jest bardziej efektywny.

18.00 - 18.55Zajęcia wzmacniające

AEROBOX

AEROBOX

19.00 - 19.55Zajęcia wzmacniające

Stretching

Stretching

Zajęcia dla miłośników świadomej pracy nad ciałem. Stretching zwiększa ruchomość stawów, poprawia elastyczność mięśni, eliminuje napięcia. Powinien być niezbędnym dodatkiem do każdego intensywnego treningu. Polecany dla wszystkich.

Środa
09.00 - 09.55Zajęcia fitness (duża intensywność)

TURBO SPALANIE

TURBO SPALANIE

18.00 - 18.55Zajęcia prozdrowotne

Zdrowy kręgosłup

Zdrowy kręgosłup

Trening skoncentrowany na profilaktyce bólów kręgosłupa, wyrobieniu prawidłowej postawy całego ciała, wzmacnianiu osłabionych mięśni. Trening taki angażuje mięśnie odpowiadające za stabilizację kręgosłupa, rozciąga najważniejsze grupy mięśniowe, wpływające na właściwą postawę ciała. Poprawia wydolność mięśni brzucha, pleców i pośladków. Poprawa ruchomości kręgosłupa, rozciąganie najważniejszych grup mięśniowych, przykurczonych w wyniku siedzącego trybu życia czy pracy. Zajęcia dla wszystkich.

19.00 - 19.55Zajęcia fitness (mała intensywność)

BRAZYLIJSKIE POŚLADKI

BRAZYLIJSKIE POŚLADKI

20.00 20.55Zajęcia wzmacniające

Trening obwodowy

Trening obwodowy

To rewelacyjne efekty w krótkim czasie, gdyż łączy w sobie elementy treningu siłowego, aerobowego i ćwiczeń rozciągających. Oznacza to, że podczas jednego treningu spalamy kalorie, kształtujemy sylwetkę i jednocześnie rozciągamy mięśnie dzięki czemu ryzyko zakwasów jest minimalne a intensywność ćwiczeń większa. Zajęcia dla wszystkich.

Czwartek
18.00 - 18.55Zajęcia wzmacniające

ABF

ABF

Zajęcia ukierunkowane na wzmocnienie i ujędrnienie dolnych partii ciała: mięśni brzucha, ud i pośladków. Te zajęcia są idealne, jeżeli chcesz się pozbyć niechcianych fałdek, boczków, marzysz o smukłych udach, płaskim brzuchu oraz jędrnych i atrakcyjnych pośladkach. Zajęcia dla wszystkich.

19.00 - 19.55Zajęcia wzmacniające

Fitball

Fitball

Do ćwiczeń wykorzystywana jest duża gumowa piłka. Aby utrzymać na niej równowagę, będziesz musiał zaangażować swoje najgłębiej położone mięśnie. Tempo zajęć jest powolne, jednak Twoje ciało będzie intensywnie pracować.

20.00 20.55Zajęcia choreograficzne

SALSATION

SALSATION

Piątek
09.00 - 09.55Zajęcia fitness (duża intensywność)

Poranny interwał

Poranny interwał

Trening interwałowy polega na tym, że na zmianę ćwiczy się z wyższą i niższą intensywnością.

18.00 - 18.55Zajęcia wzmacniające

Pump

Pump

Zajęcia fitness z wykorzystaniem sztang prowadzone do rytmicznej muzyki. Trening polega na wykonywaniu popularnych ćwiczeń z obciążeniem (przysiadów ze sztangą, wyciskania sztangi w staniu, w leżeniu itd.) według pokazywanej przez instruktora choreografii. Sekwencje ruchów są układane tak, aby po kolei wzmacniać wszystkie partie ciała. Szczególny nacisk kładziony jest na uda, pośladki, ramiona i barki.

19.00 - 19.55Zajęcia fitness (mała intensywność)

ABS + STRETCHING

ABS + STRETCHING

Sobota

Skontaktuj się z nami

Poznań

ul. Św. Marcina 24
tel. kom.: 728 470 119
recepcja.poznan@fitnesspoint.com.pl

Szczecin

ul. Bohaterów Warszawy 40
tel. kom.: 728 474 979
recepcja.szczecin@fitnesspoint.com.pl