Grafik

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat zajęć lub prowadzącego? Kliknij na nazwę zajęć lub imię i nazwisko prowadzącego.

PoniedziałekWtorekŚrodaCzwartekPiątekSobota
10:00-11:00Zajęcia prozdrowotne

SUPER SENIOR

SUPER SENIOR

Wróćcie z nami do zdrowia i zachowajcie sprawne, silne ciało dzięki ćwiczeniom relaksacyjno-energetyzującym z elementami tradycyjnych dalekowschodnich sztuk walki dla seniorów. Zaimponujcie znajomym i rodzinie (wnukom na pewno), poprawcie swoje samopoczucie i spędźcie miło czas.

Zajęcia poprowadzi jeden z najlepszych trenerów karate w Polsce – Sensei Robert Sworek. Zdobywca licznych medali w zawodach krajowych i międzynarodowych – obecnie przedstawiciel kategorii weteran.

Robert

Robert

Robert

Jeden z najlepszych trenerów karate w Polsce, fachowiec w sztukach walki wręcz – Sensei Robert Sworek. Żywa legenda polskiego karate. Założyciel Shotokan Word Organisation. Zdobywca licznych medali w zawodach krajowych i międzynarodowych – obecnie przedstawiciel kategorii WETERAN. Przesympatyczny profesjonalista.

17:00-18:00Zajęcia wzmacniające

SZTUKI WALKI DLA MĘŻCZYZN

SZTUKI WALKI DLA MĘŻCZYZN

Uprawianie karate pomaga w odpowiednim rozciągnięciu mięśni, zwiększa wydolność sercowo-naczyniową i poprawia krążenie wieńcowe. Przyspiesza także metabolizm i zmniejsza zużycie tlenu przez organizm. Sprawia, że czujemy się lepiej nawet przy wykonywaniu codziennych czynności. Karate daleko wyprzedza inne sztuki walki pod względem możliwości samoobrony, z uwagi na krótki termin przyswojenia podstawowych elementów. Ćwiczenia fizyczne wpływają na kształtowanie charakteru, przezwyciężanie własnych słabości i pracę nad sobą, a także redukują poziom strachu.

Zajęcia poprowadzi jeden z najlepszych trenerów karate – Sensei Robert Sworek z Shotokan World Organization. Zdobywca licznych medali w zawodach krajowych i międzynarodowych.

Robert

Robert

Robert

Jeden z najlepszych trenerów karate w Polsce, fachowiec w sztukach walki wręcz – Sensei Robert Sworek. Żywa legenda polskiego karate. Założyciel Shotokan Word Organisation. Zdobywca licznych medali w zawodach krajowych i międzynarodowych – obecnie przedstawiciel kategorii WETERAN. Przesympatyczny profesjonalista.

18:00-19:00Zajęcia wzmacniające

STEP & SHAPE

STEP & SHAPE

Bardzo energetyczne zajęcia, których celem jest spalanie tkanki tłuszczowej oraz rzeźbienie smukłej sylwetki. Trening ma formę bardzo prostego układu kroków na stepie połączonego z dynamicznymi ćwiczeniami rzeźbiącymi pośladki, uda i brzuch. Ciągłe wchodzenie i schodzenie ze stepu pomaga kształtować dolne partie mięśni, a wykorzystywane do ćwiczeń przyrządy – górne.

Step&Shape to znacznie lepsza kondycja, smuklejsza sylwetka i znacznie poprawiona koordynacja ruchowa. Przeznaczony jest głównie dla osób, które oczekują zastrzyku energii i solidnej dawki wysiłku oraz fantastycznych efektów!

Zajęcia wzmacniające

Brazylijskie pośladki + płaski brzuch

Brazylijskie pośladki + płaski brzuch

Zajęcia wzmacniające, podczas których koncentrujemy się na kształtowaniu mięśni brzucha oraz mięśni pośladkowych, wykorzystując różnorodny sprzęt. Zajęcia dla wszystkich.

18:30 - 19:30Zajęcia prozdrowotne

Zdrowy kręgosłup

Zdrowy kręgosłup

Trening skoncentrowany na profilaktyce bólów kręgosłupa, wyrobieniu prawidłowej postawy całego ciała, wzmacnianiu osłabionych mięśni. Trening taki angażuje mięśnie odpowiadające za stabilizację kręgosłupa, rozciąga najważniejsze grupy mięśniowe, wpływające na właściwą postawę ciała. Poprawia wydolność mięśni brzucha, pleców i pośladków. Poprawa ruchomości kręgosłupa, rozciąganie najważniejszych grup mięśniowych, przykurczonych w wyniku siedzącego trybu życia czy pracy. Zajęcia dla wszystkich.

19:00 - 20:00Zajęcia prozdrowotne

Joga

Joga

Joga to staroindyjski system pracy z ciałem, oddechem i umysłem. Dla niektórych jest tylko fizycznym treningiem, dla innych filozofią, sposobem na szczęśliwe, zdrowe życie.

Doskonałe antidotum  na codzienny stres, przepracowanie, bóle karku i krzyża, dzięki pozycjom, które przyjmuje się podczas treningu jogi (asanom) – rozluźnia się wiązadła kręgosłupa, masuje narządy jamy brzusznej oraz pobudza działanie wielu gruczołów, między innymi tych odpowiedzialnych za przemianą materii.

Zajęcia prozdrowotne

PILATES

PILATES

Pilates to zajęcia prozdrowotne, zawierające elementy jogi, ćwiczeń oddechowych i stretchingu. Pilates rozciąga i aktywizuje do działania wszystkie mięśnie, włączając mięśnie głębokie. Skutecznie modeluje sylwetkę, wzmacnia kręgosłup, mięśnie stabilizujące i poprawia naszą równowagę. Idealne dla każdego, niska intensywność.

Daria

Daria

Daria

DARIA NOWAK

Profesjonalna tancerka, instruktor fitness, oraz nauczyciel ruchu. Twórczyni inicjatywy artystycznej Młody Teatr Ruchu w Poznaniu. Jest również absolwentką rocznego Dance Intensive Program w TanzFabrik w Berlinie, gdzie współpracowała z nauczycielami i choreografami z całego świata. W 2015 roku ukończyła kierunek „Kompozycja i techniki tańca” na Wyższej Szkole Umiejętności Społecznych w Poznaniu. Swoje doświadczenie zdobywała prowadząc zajęcia w renomowanych klubach fitness oraz studiach tańca w Polsce i w Berlinie.

Zajęcia prozdrowotne

BODY ART

BODY ART

Body Art to zajęcia, w których stawiamy na równowagę, połączenie ciała i ducha, prawidłowy oddech i relaksację. Celem ćwiczeń Body Art jest zapewnienie odpowiedniego funkcjonowania całego ciała poprzez wzmocnienie i stabilizację wszystkich elementów zaangażowanych w ruch. Zajęcia są skierowane dla wszystkich – kobiet i mężczyzn, osób zabieganych i tych wyciszonych, starszych i młodszych. Dzięki Body Art poprawia się komfort psychiczny, przechodzą migreny, bóle stawów i kręgosłupa. Zwiększona świadomość ciała i świadome oddychanie przynoszą ciału, a także umysłowi relaks, który utrzymuje się na długo po ćwiczeniach.

Zajęcia prozdrowotne

SAMOOBRONA DLA KOBIET

SAMOOBRONA DLA KOBIET

Świat potrzebuje zmian, w które głęboko wierzymy! Zanim one zajdą na dobre CHCEMY ZAPROPONOWAĆ PANIOM ZAJĘCIA Z SAMOOBRONY. Poczujcie się bezpieczne, silne i niezależne!    Przy okazji poprawicie swoją kondycję, zdrowie i samopoczucie.

Zajęcia poprowadzi jeden z najlepszych trenerów karate – Sensei Robert Sworek z Shotokan World Organization. Zdobywca licznych medali w zawodach krajowych i międzynarodowych. Przesympatyczny profesjonalista.

Robert

Robert

Robert

Jeden z najlepszych trenerów karate w Polsce, fachowiec w sztukach walki wręcz – Sensei Robert Sworek. Żywa legenda polskiego karate. Założyciel Shotokan Word Organisation. Zdobywca licznych medali w zawodach krajowych i międzynarodowych – obecnie przedstawiciel kategorii WETERAN. Przesympatyczny profesjonalista.

19:30 - 20:30Zajęcia wzmacniające

Fit sylwetka

Fit sylwetka

to trening cardio połączony z  modelowaniem, który pozwoli Ci się zmęczyć, poprawić kondycję i jednocześnie wzmocnić całe ciało. Dzięki ćwiczeniom podczas zajęć wyrzeźbisz newralgiczne partie swojego ciała: brzuch, uda, pośladki i ramiona. Efektem regularnych treningów jest wysmuklenie sylwetki, poprawa jędrności skóry oraz utrata tkanki tłuszczowej. “Fit sylwetka” to nowoczesna forma ćwiczeń fitness, która wpływa na wyrzeźbienie całego ciała. Ten rodzaj zajęć docenia coraz więcej osób, ponieważ oprócz wizualnych zmian w wyglądzie sylwetki, ćwiczenia gwarantują poprawę samopoczucia i dają zastrzyk energii.

20:00 - 21:00Zajęcia prozdrowotne

STRETCHING

STRETCHING

Stretching (czyli rozciąganie) są to zajęcia oddechowe, rozluźniające i rozciągające przy relaksującej muzyce. Wykorzystuje się w nich proste asany z klasycznej jogi i elementy pilatesu. Wbrew pozorom stretching nie jest leniwą formą fitnessu. Wykonując te ćwiczenia, można się porządnie zmęczyć. To zajęcia dla wszystkich, niezależnie od wieku. Szczególnie polecane tym, którzy przez wiele godzin są unieruchomieni w jednej pozycji – np. siedzą przy komputerze albo pracują na stojąco. Także dla tych, którzy dużo trenują w siłowni, bo mają bardzo zwarte mięśnie – wówczas ich mięśnie będą lepiej pracowały, staną się bardziej elastyczne i mniej wrażliwe na kontuzje. Stretching świetnie wpływa na całe ciało. Rozciąga wszystkie grupy mięśni, uelastycznia je i zwiększa ruchomość stawów. Osoby trenujące szybko zauważają, że sporo zeszczuplały. Nie jest to jednak efekt redukcji masy, ale rozciągnięcia mięśni, czyli wysmuklenia sylwetki.

Daria

Daria

Daria

DARIA NOWAK

Profesjonalna tancerka, instruktor fitness, oraz nauczyciel ruchu. Twórczyni inicjatywy artystycznej Młody Teatr Ruchu w Poznaniu. Jest również absolwentką rocznego Dance Intensive Program w TanzFabrik w Berlinie, gdzie współpracowała z nauczycielami i choreografami z całego świata. W 2015 roku ukończyła kierunek „Kompozycja i techniki tańca” na Wyższej Szkole Umiejętności Społecznych w Poznaniu. Swoje doświadczenie zdobywała prowadząc zajęcia w renomowanych klubach fitness oraz studiach tańca w Polsce i w Berlinie.

Poniedziałek
18:00-19:00Zajęcia wzmacniające

STEP & SHAPE

STEP & SHAPE

Bardzo energetyczne zajęcia, których celem jest spalanie tkanki tłuszczowej oraz rzeźbienie smukłej sylwetki. Trening ma formę bardzo prostego układu kroków na stepie połączonego z dynamicznymi ćwiczeniami rzeźbiącymi pośladki, uda i brzuch. Ciągłe wchodzenie i schodzenie ze stepu pomaga kształtować dolne partie mięśni, a wykorzystywane do ćwiczeń przyrządy – górne.

Step&Shape to znacznie lepsza kondycja, smuklejsza sylwetka i znacznie poprawiona koordynacja ruchowa. Przeznaczony jest głównie dla osób, które oczekują zastrzyku energii i solidnej dawki wysiłku oraz fantastycznych efektów!

19:00 - 20:00Zajęcia prozdrowotne

Joga

Joga

Joga to staroindyjski system pracy z ciałem, oddechem i umysłem. Dla niektórych jest tylko fizycznym treningiem, dla innych filozofią, sposobem na szczęśliwe, zdrowe życie.

Doskonałe antidotum  na codzienny stres, przepracowanie, bóle karku i krzyża, dzięki pozycjom, które przyjmuje się podczas treningu jogi (asanom) – rozluźnia się wiązadła kręgosłupa, masuje narządy jamy brzusznej oraz pobudza działanie wielu gruczołów, między innymi tych odpowiedzialnych za przemianą materii.

Wtorek
19:00 - 20:00Zajęcia prozdrowotne

PILATES

PILATES

Pilates to zajęcia prozdrowotne, zawierające elementy jogi, ćwiczeń oddechowych i stretchingu. Pilates rozciąga i aktywizuje do działania wszystkie mięśnie, włączając mięśnie głębokie. Skutecznie modeluje sylwetkę, wzmacnia kręgosłup, mięśnie stabilizujące i poprawia naszą równowagę. Idealne dla każdego, niska intensywność.

Daria

Daria

Daria

DARIA NOWAK

Profesjonalna tancerka, instruktor fitness, oraz nauczyciel ruchu. Twórczyni inicjatywy artystycznej Młody Teatr Ruchu w Poznaniu. Jest również absolwentką rocznego Dance Intensive Program w TanzFabrik w Berlinie, gdzie współpracowała z nauczycielami i choreografami z całego świata. W 2015 roku ukończyła kierunek „Kompozycja i techniki tańca” na Wyższej Szkole Umiejętności Społecznych w Poznaniu. Swoje doświadczenie zdobywała prowadząc zajęcia w renomowanych klubach fitness oraz studiach tańca w Polsce i w Berlinie.

20:00 - 21:00Zajęcia prozdrowotne

STRETCHING

STRETCHING

Stretching (czyli rozciąganie) są to zajęcia oddechowe, rozluźniające i rozciągające przy relaksującej muzyce. Wykorzystuje się w nich proste asany z klasycznej jogi i elementy pilatesu. Wbrew pozorom stretching nie jest leniwą formą fitnessu. Wykonując te ćwiczenia, można się porządnie zmęczyć. To zajęcia dla wszystkich, niezależnie od wieku. Szczególnie polecane tym, którzy przez wiele godzin są unieruchomieni w jednej pozycji – np. siedzą przy komputerze albo pracują na stojąco. Także dla tych, którzy dużo trenują w siłowni, bo mają bardzo zwarte mięśnie – wówczas ich mięśnie będą lepiej pracowały, staną się bardziej elastyczne i mniej wrażliwe na kontuzje. Stretching świetnie wpływa na całe ciało. Rozciąga wszystkie grupy mięśni, uelastycznia je i zwiększa ruchomość stawów. Osoby trenujące szybko zauważają, że sporo zeszczuplały. Nie jest to jednak efekt redukcji masy, ale rozciągnięcia mięśni, czyli wysmuklenia sylwetki.

Daria

Daria

Daria

DARIA NOWAK

Profesjonalna tancerka, instruktor fitness, oraz nauczyciel ruchu. Twórczyni inicjatywy artystycznej Młody Teatr Ruchu w Poznaniu. Jest również absolwentką rocznego Dance Intensive Program w TanzFabrik w Berlinie, gdzie współpracowała z nauczycielami i choreografami z całego świata. W 2015 roku ukończyła kierunek „Kompozycja i techniki tańca” na Wyższej Szkole Umiejętności Społecznych w Poznaniu. Swoje doświadczenie zdobywała prowadząc zajęcia w renomowanych klubach fitness oraz studiach tańca w Polsce i w Berlinie.

Środa
18:00-19:00Zajęcia wzmacniające

Brazylijskie pośladki + płaski brzuch

Brazylijskie pośladki + płaski brzuch

Zajęcia wzmacniające, podczas których koncentrujemy się na kształtowaniu mięśni brzucha oraz mięśni pośladkowych, wykorzystując różnorodny sprzęt. Zajęcia dla wszystkich.

19:00 - 20:00Zajęcia prozdrowotne

BODY ART

BODY ART

Body Art to zajęcia, w których stawiamy na równowagę, połączenie ciała i ducha, prawidłowy oddech i relaksację. Celem ćwiczeń Body Art jest zapewnienie odpowiedniego funkcjonowania całego ciała poprzez wzmocnienie i stabilizację wszystkich elementów zaangażowanych w ruch. Zajęcia są skierowane dla wszystkich – kobiet i mężczyzn, osób zabieganych i tych wyciszonych, starszych i młodszych. Dzięki Body Art poprawia się komfort psychiczny, przechodzą migreny, bóle stawów i kręgosłupa. Zwiększona świadomość ciała i świadome oddychanie przynoszą ciału, a także umysłowi relaks, który utrzymuje się na długo po ćwiczeniach.

Czwartek
10:00-11:00Zajęcia prozdrowotne

SUPER SENIOR

SUPER SENIOR

Wróćcie z nami do zdrowia i zachowajcie sprawne, silne ciało dzięki ćwiczeniom relaksacyjno-energetyzującym z elementami tradycyjnych dalekowschodnich sztuk walki dla seniorów. Zaimponujcie znajomym i rodzinie (wnukom na pewno), poprawcie swoje samopoczucie i spędźcie miło czas.

Zajęcia poprowadzi jeden z najlepszych trenerów karate w Polsce – Sensei Robert Sworek. Zdobywca licznych medali w zawodach krajowych i międzynarodowych – obecnie przedstawiciel kategorii weteran.

Robert

Robert

Robert

Jeden z najlepszych trenerów karate w Polsce, fachowiec w sztukach walki wręcz – Sensei Robert Sworek. Żywa legenda polskiego karate. Założyciel Shotokan Word Organisation. Zdobywca licznych medali w zawodach krajowych i międzynarodowych – obecnie przedstawiciel kategorii WETERAN. Przesympatyczny profesjonalista.

17:00-18:00Zajęcia wzmacniające

SZTUKI WALKI DLA MĘŻCZYZN

SZTUKI WALKI DLA MĘŻCZYZN

Uprawianie karate pomaga w odpowiednim rozciągnięciu mięśni, zwiększa wydolność sercowo-naczyniową i poprawia krążenie wieńcowe. Przyspiesza także metabolizm i zmniejsza zużycie tlenu przez organizm. Sprawia, że czujemy się lepiej nawet przy wykonywaniu codziennych czynności. Karate daleko wyprzedza inne sztuki walki pod względem możliwości samoobrony, z uwagi na krótki termin przyswojenia podstawowych elementów. Ćwiczenia fizyczne wpływają na kształtowanie charakteru, przezwyciężanie własnych słabości i pracę nad sobą, a także redukują poziom strachu.

Zajęcia poprowadzi jeden z najlepszych trenerów karate – Sensei Robert Sworek z Shotokan World Organization. Zdobywca licznych medali w zawodach krajowych i międzynarodowych.

Robert

Robert

Robert

Jeden z najlepszych trenerów karate w Polsce, fachowiec w sztukach walki wręcz – Sensei Robert Sworek. Żywa legenda polskiego karate. Założyciel Shotokan Word Organisation. Zdobywca licznych medali w zawodach krajowych i międzynarodowych – obecnie przedstawiciel kategorii WETERAN. Przesympatyczny profesjonalista.

18:30 - 19:30Zajęcia prozdrowotne

Zdrowy kręgosłup

Zdrowy kręgosłup

Trening skoncentrowany na profilaktyce bólów kręgosłupa, wyrobieniu prawidłowej postawy całego ciała, wzmacnianiu osłabionych mięśni. Trening taki angażuje mięśnie odpowiadające za stabilizację kręgosłupa, rozciąga najważniejsze grupy mięśniowe, wpływające na właściwą postawę ciała. Poprawia wydolność mięśni brzucha, pleców i pośladków. Poprawa ruchomości kręgosłupa, rozciąganie najważniejszych grup mięśniowych, przykurczonych w wyniku siedzącego trybu życia czy pracy. Zajęcia dla wszystkich.

19:30 - 20:30Zajęcia wzmacniające

Fit sylwetka

Fit sylwetka

to trening cardio połączony z  modelowaniem, który pozwoli Ci się zmęczyć, poprawić kondycję i jednocześnie wzmocnić całe ciało. Dzięki ćwiczeniom podczas zajęć wyrzeźbisz newralgiczne partie swojego ciała: brzuch, uda, pośladki i ramiona. Efektem regularnych treningów jest wysmuklenie sylwetki, poprawa jędrności skóry oraz utrata tkanki tłuszczowej. “Fit sylwetka” to nowoczesna forma ćwiczeń fitness, która wpływa na wyrzeźbienie całego ciała. Ten rodzaj zajęć docenia coraz więcej osób, ponieważ oprócz wizualnych zmian w wyglądzie sylwetki, ćwiczenia gwarantują poprawę samopoczucia i dają zastrzyk energii.

Piątek
19:00 - 20:00Zajęcia prozdrowotne

SAMOOBRONA DLA KOBIET

SAMOOBRONA DLA KOBIET

Świat potrzebuje zmian, w które głęboko wierzymy! Zanim one zajdą na dobre CHCEMY ZAPROPONOWAĆ PANIOM ZAJĘCIA Z SAMOOBRONY. Poczujcie się bezpieczne, silne i niezależne!    Przy okazji poprawicie swoją kondycję, zdrowie i samopoczucie.

Zajęcia poprowadzi jeden z najlepszych trenerów karate – Sensei Robert Sworek z Shotokan World Organization. Zdobywca licznych medali w zawodach krajowych i międzynarodowych. Przesympatyczny profesjonalista.

Robert

Robert

Robert

Jeden z najlepszych trenerów karate w Polsce, fachowiec w sztukach walki wręcz – Sensei Robert Sworek. Żywa legenda polskiego karate. Założyciel Shotokan Word Organisation. Zdobywca licznych medali w zawodach krajowych i międzynarodowych – obecnie przedstawiciel kategorii WETERAN. Przesympatyczny profesjonalista.

Sobota

Skontaktuj się z nami

Poznań

ul. Św. Marcina 24
tel. kom.: 728 470 119
recepcja.poznan@fitnesspoint.com.pl

Szczecin

ul. Bohaterów Warszawy 40
tel. kom.: 728 474 979
recepcja.szczecin@fitnesspoint.com.pl