Grafik

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat zajęć lub prowadzącego? Kliknij na nazwę zajęć lub imię i nazwisko prowadzącego.

PoniedziałekWtorekŚrodaCzwartekPiątekSobota
09.00 - 09.50Zajęcia fitness (duża intensywność)

Poranny interwał

Poranny interwał

Trening interwałowy polega na tym, że na zmianę ćwiczy się z wyższą i niższą intensywnością.

Darek

Darek

Darek
Zajęcia fitness (duża intensywność)

Poranny interwał

Poranny interwał

Trening interwałowy polega na tym, że na zmianę ćwiczy się z wyższą i niższą intensywnością.

Darek

Darek

Darek
Zajęcia prozdrowotne

Joga

Joga

Doskonałe antidotum  na codzienny stres, przepracowanie, bóle karku i krzyża, dzięki pozycjom, które przyjmuje się podczas treningu jogi (asanom) – rozluźnia się wiązadła kręgosłupa, masuje narządy jamy brzusznej oraz pobudza działanie wielu gruczołów, między innymi tych odpowiedzialnych za przemianą materii.

17.00 - 17:50Zajęcia fitness (duża intensywność)

Tabata

Tabata

Trening interwałowy o bardzo wysokiej intensywności przeznaczony dla każdego, kto chce poprawić ogólną wydolność organizmu. Pomimo tego, ze TABATA powstała z myślą o sportowcach mogą ją trenować także osoby, które nigdy wcześniej nie rozwijały swojej aktywności fizycznej. Po prostej, krótkiej rozgrzewce choreograficznej rozpoczyna się część zasadnicza: wysiłek 20 do 30 sekund z przerwami po 5-10 sekund. Sekwencje ćwiczeń powtarzane są 8 razy. Podstawą treningu są ćwiczenia cardio, które angażują jak najwięcej partii mięśniowych. Cel zajęć: poprawa zarówno wydolności anaerobowej (beztlenowej) jak i aerobowej. TABATA nie bez powodu jest nazywana również treningiem metabolicznym, ponieważ bardzo skutecznie przyczynia się do utraty zbędnej tkanki tłuszczowej. Zajęcia dla wszystkich.

Agnieszka

Agnieszka

Agnieszka
Zajęcia fitness (duża intensywność)

TURBO SPALANIE

TURBO SPALANIE

Jadwiga

Jadwiga

Jadwiga
18.05 - 18.55Zajęcia wzmacniające

ABT

ABT

Agnieszka

Agnieszka

Agnieszka
Zajęcia wzmacniające

Shape

Shape

Ćwiczenia mające na celu wzmocnienie i ujędrnienie wszystkich grup mięśniowych, wykonywane w umiarkowanym tempie, doskonale rzeźbią sylwetkę. Zajęcia dla wszystkich.

Dagmara

Dagmara

Dagmara
Zajęcia prozdrowotne

Zdrowy kręgosłup

Zdrowy kręgosłup

Trening skoncentrowany na profilaktyce bólów kręgosłupa, wyrobieniu prawidłowej postawy całego ciała, wzmacnianiu osłabionych mięśni. Trening taki angażuje mięśnie odpowiadające za stabilizację kręgosłupa, rozciąga najważniejsze grupy mięśniowe, wpływające na właściwą postawę ciała. Poprawia wydolność mięśni brzucha, pleców i pośladków. Poprawa ruchomości kręgosłupa, rozciąganie najważniejszych grup mięśniowych, przykurczonych w wyniku siedzącego trybu życia czy pracy. Zajęcia dla wszystkich.

Zajęcia fitness (mała intensywność)

ABS + STRETCHING

ABS + STRETCHING

19.10 - 20.00Zajęcia choreograficzne

Zumba

Zumba

Łączy w sobie energetyczną i motywującą muzykę z wyjątkowymi krokami i układami tanecznymi, opiera się na zasadzie, że ćwiczenia powinny sprawiać przyjemność i być łatwe do wykonania. Zajęcia dla wszystkich.

Gosia

Gosia

Gosia
Zajęcia prozdrowotne

Stretching

Stretching

Zajęcia dla miłośników świadomej pracy nad ciałem. Stretching zwiększa ruchomość stawów, poprawia elastyczność mięśni, eliminuje napięcia. Powinien być niezbędnym dodatkiem do każdego intensywnego treningu. Polecany dla wszystkich.

Dagmara

Dagmara

Dagmara
Zajęcia wzmacniające

ABT

ABT

Agnieszka

Agnieszka

Agnieszka
20.15 - 21.05Zajęcia choreograficzne

SALSATION

SALSATION

Viktoria

Viktoria

Viktoria
Poniedziałek
17.00 - 17:50Zajęcia fitness (duża intensywność)

Tabata

Tabata

Trening interwałowy o bardzo wysokiej intensywności przeznaczony dla każdego, kto chce poprawić ogólną wydolność organizmu. Pomimo tego, ze TABATA powstała z myślą o sportowcach mogą ją trenować także osoby, które nigdy wcześniej nie rozwijały swojej aktywności fizycznej. Po prostej, krótkiej rozgrzewce choreograficznej rozpoczyna się część zasadnicza: wysiłek 20 do 30 sekund z przerwami po 5-10 sekund. Sekwencje ćwiczeń powtarzane są 8 razy. Podstawą treningu są ćwiczenia cardio, które angażują jak najwięcej partii mięśniowych. Cel zajęć: poprawa zarówno wydolności anaerobowej (beztlenowej) jak i aerobowej. TABATA nie bez powodu jest nazywana również treningiem metabolicznym, ponieważ bardzo skutecznie przyczynia się do utraty zbędnej tkanki tłuszczowej. Zajęcia dla wszystkich.

Agnieszka

Agnieszka

Agnieszka
18.05 - 18.55Zajęcia wzmacniające

ABT

ABT

Agnieszka

Agnieszka

Agnieszka
19.10 - 20.00Zajęcia choreograficzne

Zumba

Zumba

Łączy w sobie energetyczną i motywującą muzykę z wyjątkowymi krokami i układami tanecznymi, opiera się na zasadzie, że ćwiczenia powinny sprawiać przyjemność i być łatwe do wykonania. Zajęcia dla wszystkich.

Gosia

Gosia

Gosia
Wtorek
18.05 - 18.55Zajęcia wzmacniające

Shape

Shape

Ćwiczenia mające na celu wzmocnienie i ujędrnienie wszystkich grup mięśniowych, wykonywane w umiarkowanym tempie, doskonale rzeźbią sylwetkę. Zajęcia dla wszystkich.

Dagmara

Dagmara

Dagmara
19.10 - 20.00Zajęcia prozdrowotne

Stretching

Stretching

Zajęcia dla miłośników świadomej pracy nad ciałem. Stretching zwiększa ruchomość stawów, poprawia elastyczność mięśni, eliminuje napięcia. Powinien być niezbędnym dodatkiem do każdego intensywnego treningu. Polecany dla wszystkich.

Dagmara

Dagmara

Dagmara
Środa
09.00 - 09.50Zajęcia fitness (duża intensywność)

Poranny interwał

Poranny interwał

Trening interwałowy polega na tym, że na zmianę ćwiczy się z wyższą i niższą intensywnością.

Darek

Darek

Darek
17.00 - 17:50Zajęcia fitness (duża intensywność)

TURBO SPALANIE

TURBO SPALANIE

Jadwiga

Jadwiga

Jadwiga
18.05 - 18.55Zajęcia prozdrowotne

Zdrowy kręgosłup

Zdrowy kręgosłup

Trening skoncentrowany na profilaktyce bólów kręgosłupa, wyrobieniu prawidłowej postawy całego ciała, wzmacnianiu osłabionych mięśni. Trening taki angażuje mięśnie odpowiadające za stabilizację kręgosłupa, rozciąga najważniejsze grupy mięśniowe, wpływające na właściwą postawę ciała. Poprawia wydolność mięśni brzucha, pleców i pośladków. Poprawa ruchomości kręgosłupa, rozciąganie najważniejszych grup mięśniowych, przykurczonych w wyniku siedzącego trybu życia czy pracy. Zajęcia dla wszystkich.

Czwartek
19.10 - 20.00Zajęcia wzmacniające

ABT

ABT

Agnieszka

Agnieszka

Agnieszka
20.15 - 21.05Zajęcia choreograficzne

SALSATION

SALSATION

Viktoria

Viktoria

Viktoria
Piątek
09.00 - 09.50Zajęcia fitness (duża intensywność)

Poranny interwał

Poranny interwał

Trening interwałowy polega na tym, że na zmianę ćwiczy się z wyższą i niższą intensywnością.

Darek

Darek

Darek
18.05 - 18.55Zajęcia fitness (mała intensywność)

ABS + STRETCHING

ABS + STRETCHING

Sobota
09.00 - 09.50Zajęcia prozdrowotne

Joga

Joga

Doskonałe antidotum  na codzienny stres, przepracowanie, bóle karku i krzyża, dzięki pozycjom, które przyjmuje się podczas treningu jogi (asanom) – rozluźnia się wiązadła kręgosłupa, masuje narządy jamy brzusznej oraz pobudza działanie wielu gruczołów, między innymi tych odpowiedzialnych za przemianą materii.

Skontaktuj się z nami

Poznań

ul. Św. Marcina 24
tel. kom.: 728 470 119
recepcja.poznan@fitnesspoint.com.pl

Szczecin

ul. Bohaterów Warszawy 40
tel. kom.: 728 474 979
recepcja.szczecin@fitnesspoint.com.pl