Grafik

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat zajęć lub prowadzącego? Kliknij na nazwę zajęć lub imię i nazwisko prowadzącego.

PoniedziałekWtorekŚrodaCzwartekPiątekSobota
08.00 - 08.55
9:00 - 9:55Zajęcia fitness (duża intensywność)

Strong Body

Strong Body

Strong Body

Sama nazwa z angielskiego oznacza „silne ciało”.  Zajęcia te to uniwersalny program treningowy, który polega na wykonywaniu ćwiczeń angażujących wszystkie partie ciała. Stanowią połączenie ćwiczeń z ciężarem własnego ciała oraz ćwiczeń z odpowiednio dopasowanym ciężarem, które stopniowo można zwiększać w celu progresji. Zajęcia te składają się z elementów cardio oraz treningu siłowego, dlatego holistycznie wpływa na samopoczucie i jednocześnie kształtuje sylwetkę. Zajęcia Strong Body podkręcą metabolizm, zapewnią pozytywną energię na cały dzień.

10:00 - 10:55Zajęcia prozdrowotne

Mobility

Mobility

Mobility

To zajęcia stworzone w celu usprawniania funkcjonalności całego ciała.
Głównym celem jest zapobieganie kontuzjom, polepszenie mobilności i elastyczności mięśni, ścięgien, więzadeł i stawów, a także zwiększenie możliwości ludzkiego ciała w życiu codziennym, rekreacji oraz sporcie wyczynowym.
Te zajęcia to połączenie stretchingu, pilatesu, jogi i treningu funkcjonalnego.
Są zajęciami prozdrowotnymi, odpowiednimi dla każdego, bez względu na wiek.
18.00 - 18.55Zajęcia wzmacniające

ABT

ABT

ABT to zestaw ćwiczeń pozwalających wyrzeźbić dolne partie ciała. Skrót ABT pochodzi od trzech angielskich słów: Abdominal, Buttocks, Thighs, oznaczających brzuch, pośladki i uda. Są to zajęcia, które pozwalają spalić tkankę tłuszczową, a także wzmocnić mięśnie i wymodelować sylwetkę bez ryzyka nadmiernego rozrostu masy mięśniowej. ABT to zajęcia ujędrniające i wzmacniające dolne partie mięśniowe: brzucha, pleców, pośladków i ud. Zdecydowaną większość ćwiczeń wykonuje się w pozycjach niskich izolowanych, działając na wybrane partie mięśniowe. Cechą charakterystyczną jest wielokrotne powtarzanie tych samych ćwiczeń z umiarkowaną lub dużą intensywnością. Ćwiczenia te mają na celu poprawę kondycji, koordynacji ruchowej i ogólnego samopoczucia. Wspaniale wpływają na przyspieszenie spalania tkanki tłuszczowej oraz wspomagają walkę z cellulitem. ABT to zajęcia dla osób o każdym poziomie zaawansowania.

Kasia

Kasia

Kasia

Nazywam się Kasia Maziarczyk i od 3 lat jestem instruktorem fitness. Sport to duża część mojego życia i rutyna dnia codziennego. Towarzysze uczestnikom zajęć w pokonywaniu własnych barier i kształtowaniu sylwetki. Jeśli szukasz treningów, na których zmęczysz się, ale również naładujesz pozytywną energia, zapraszam na swoje zajęcia 🙂

Zajęcia fitness (duża intensywność)

PUMP

PUMP

Pump to grupowe ćwiczenia fitness, oparte na sile oraz wytrzymałości. Spalają tkankę tłuszczową, wzmacniają mięśnie oraz poprawiają kondycję. Wykonuje się je w rytm muzyki, są oparte na powtarzalnym układzie choreograficznym. Podczas ćwiczeń wykorzystuje się sztangę, hantle, talerze, step oraz matę.

Podczas Pump stosuje się technikę „the rep effect”. Polega ona na wykorzystywaniu niewielkich obciążeń przy dużej ilości powtórzeń. Wielką zaletą tych zajęć jest to, że z łatwością można dopasowywać i regulować obciążenia według własnych możliwości.

W efekcie uczęszczania na zajęcia Pump dochodzi do spalania dużej ilości kalorii. Podczas godzinnych zajęć dochodzi do spalenia nawet 600 kcal. Co ważne, ćwicząc od 2 do 3 razy w tygodniu, bardzo szybko można zaobserwować pierwsze efekty, które zauważalne są już po pierwszym miesiącu. Ćwiczenia Pump powodują wyrzeźbienie mięśni bez nadmiernego przyrostu tkanki mięśniowej (na czym często zależy kobietom) oraz pomagają walczyć z cellulitem. Dodatkowo ćwiczenia te przynoszą wiele korzyści zdrowotnych, wpływając korzystnie na serce oraz kręgosłup, zwalczając jego dolegliwości oraz obniżając ryzyko osteoporozy.

Zajęcia prozdrowotne

Zdrowy kręgosłup

Zdrowy kręgosłup

Trening skoncentrowany na profilaktyce bólów kręgosłupa, wyrobieniu prawidłowej postawy całego ciała, wzmacnianiu osłabionych mięśni. Trening taki angażuje mięśnie odpowiadające za stabilizację kręgosłupa, rozciąga najważniejsze grupy mięśniowe, wpływające na właściwą postawę ciała. Poprawia wydolność mięśni brzucha, pleców i pośladków. Poprawa ruchomości kręgosłupa, rozciąganie najważniejszych grup mięśniowych, przykurczonych w wyniku siedzącego trybu życia czy pracy. Zajęcia dla wszystkich.

Zajęcia wzmacniające

Step & Shape

Step & Shape

Proste zajęcia wzmacniające całe ciało w kombinacji kroków podstawowych na stepie. Zajęcia kształtujące i modelującego sylwetkę.

19.00 - 19.55Zajęcia fitness (duża intensywność)

TURBO SPALANIE

TURBO SPALANIE

Turbo spalanie jest to wyczerpujący trening fizyczny polegający na wykonywaniu ćwiczeń interwałowych i treningu cardio. Umożliwia spalenie dużej ilości tkanki tłuszczowej i uzyskanie zadowalającego efektu w dość krótkim czasie. Zajęcia te polegają na wykonywaniu kilku rund po sobie. Każda z rund treningu składa się z dwóch ćwiczeń – każde z nich wykonuje się po 20 sekund. Łącznie podczas Turbo Spalania dana osoba przechodzi przez dziewięć rund i po cztery serie dwóch ćwiczeń. Finałem poszczególnych rund jest marsz, trwający ok. 9-10 sekund. Główna część zajęć trwa ok. 30 minut. Turbo Spalanie trwa 45 minut. Do głównych ćwiczeń na tych zajęciach należą: podskoki, pajace, brzuszki, planki.

Kasia

Kasia

Kasia

Nazywam się Kasia Maziarczyk i od 3 lat jestem instruktorem fitness. Sport to duża część mojego życia i rutyna dnia codziennego. Towarzysze uczestnikom zajęć w pokonywaniu własnych barier i kształtowaniu sylwetki. Jeśli szukasz treningów, na których zmęczysz się, ale również naładujesz pozytywną energia, zapraszam na swoje zajęcia 🙂

Zajęcia prozdrowotne

PILATES

PILATES

Pilates to zajęcia prozdrowotne, zawierające elementy jogi, ćwiczeń oddechowych i stretchingu. Pilates rozciąga i aktywizuje do działania wszystkie mięśnie, włączając mięśnie głębokie. Skutecznie modeluje sylwetkę, wzmacnia kręgosłup, mięśnie stabilizujące i poprawia naszą równowagę. Idealne dla każdego, niska intensywność.

Daria

Daria

Daria

DARIA NOWAK

Profesjonalna tancerka, instruktor fitness, oraz nauczyciel ruchu. Twórczyni inicjatywy artystycznej Młody Teatr Ruchu w Poznaniu. Jest również absolwentką rocznego Dance Intensive Program w TanzFabrik w Berlinie, gdzie współpracowała z nauczycielami i choreografami z całego świata. W 2015 roku ukończyła kierunek „Kompozycja i techniki tańca” na Wyższej Szkole Umiejętności Społecznych w Poznaniu. Swoje doświadczenie zdobywała prowadząc zajęcia w renomowanych klubach fitness oraz studiach tańca w Polsce i w Berlinie.
Zajęcia fitness (duża intensywność)

Tabata

Tabata

Trening interwałowy o bardzo wysokiej intensywności przeznaczony dla każdego, kto chce poprawić ogólną wydolność organizmu. Pomimo tego, ze TABATA powstała z myślą o sportowcach mogą ją trenować także osoby, które nigdy wcześniej nie rozwijały swojej aktywności fizycznej. Po prostej, krótkiej rozgrzewce choreograficznej rozpoczyna się część zasadnicza: wysiłek 20 do 30 sekund z przerwami po 5-10 sekund. Sekwencje ćwiczeń powtarzane są 8 razy. Podstawą treningu są ćwiczenia cardio, które angażują jak najwięcej partii mięśniowych. Cel zajęć: poprawa zarówno wydolności anaerobowej (beztlenowej) jak i aerobowej. TABATA nie bez powodu jest nazywana również treningiem metabolicznym, ponieważ bardzo skutecznie przyczynia się do utraty zbędnej tkanki tłuszczowej. Zajęcia dla wszystkich.

Julia

Julia

Julia
Zajęcia prozdrowotne

STRETCHING

STRETCHING

Daria

Daria

Daria

DARIA NOWAK

Profesjonalna tancerka, instruktor fitness, oraz nauczyciel ruchu. Twórczyni inicjatywy artystycznej Młody Teatr Ruchu w Poznaniu. Jest również absolwentką rocznego Dance Intensive Program w TanzFabrik w Berlinie, gdzie współpracowała z nauczycielami i choreografami z całego świata. W 2015 roku ukończyła kierunek „Kompozycja i techniki tańca” na Wyższej Szkole Umiejętności Społecznych w Poznaniu. Swoje doświadczenie zdobywała prowadząc zajęcia w renomowanych klubach fitness oraz studiach tańca w Polsce i w Berlinie.
20.00 - 20.55Zajęcia prozdrowotne

Joga

Joga

Doskonałe antidotum  na codzienny stres, przepracowanie, bóle karku i krzyża, dzięki pozycjom, które przyjmuje się podczas treningu jogi (asanom) – rozluźnia się wiązadła kręgosłupa, masuje narządy jamy brzusznej oraz pobudza działanie wielu gruczołów, między innymi tych odpowiedzialnych za przemianą materii.

Łucja

Łucja

Łucja
Poniedziałek
18.00 - 18.55Zajęcia wzmacniające

ABT

ABT

ABT to zestaw ćwiczeń pozwalających wyrzeźbić dolne partie ciała. Skrót ABT pochodzi od trzech angielskich słów: Abdominal, Buttocks, Thighs, oznaczających brzuch, pośladki i uda. Są to zajęcia, które pozwalają spalić tkankę tłuszczową, a także wzmocnić mięśnie i wymodelować sylwetkę bez ryzyka nadmiernego rozrostu masy mięśniowej. ABT to zajęcia ujędrniające i wzmacniające dolne partie mięśniowe: brzucha, pleców, pośladków i ud. Zdecydowaną większość ćwiczeń wykonuje się w pozycjach niskich izolowanych, działając na wybrane partie mięśniowe. Cechą charakterystyczną jest wielokrotne powtarzanie tych samych ćwiczeń z umiarkowaną lub dużą intensywnością. Ćwiczenia te mają na celu poprawę kondycji, koordynacji ruchowej i ogólnego samopoczucia. Wspaniale wpływają na przyspieszenie spalania tkanki tłuszczowej oraz wspomagają walkę z cellulitem. ABT to zajęcia dla osób o każdym poziomie zaawansowania.

Kasia

Kasia

Kasia

Nazywam się Kasia Maziarczyk i od 3 lat jestem instruktorem fitness. Sport to duża część mojego życia i rutyna dnia codziennego. Towarzysze uczestnikom zajęć w pokonywaniu własnych barier i kształtowaniu sylwetki. Jeśli szukasz treningów, na których zmęczysz się, ale również naładujesz pozytywną energia, zapraszam na swoje zajęcia 🙂

19.00 - 19.55Zajęcia fitness (duża intensywność)

TURBO SPALANIE

TURBO SPALANIE

Turbo spalanie jest to wyczerpujący trening fizyczny polegający na wykonywaniu ćwiczeń interwałowych i treningu cardio. Umożliwia spalenie dużej ilości tkanki tłuszczowej i uzyskanie zadowalającego efektu w dość krótkim czasie. Zajęcia te polegają na wykonywaniu kilku rund po sobie. Każda z rund treningu składa się z dwóch ćwiczeń – każde z nich wykonuje się po 20 sekund. Łącznie podczas Turbo Spalania dana osoba przechodzi przez dziewięć rund i po cztery serie dwóch ćwiczeń. Finałem poszczególnych rund jest marsz, trwający ok. 9-10 sekund. Główna część zajęć trwa ok. 30 minut. Turbo Spalanie trwa 45 minut. Do głównych ćwiczeń na tych zajęciach należą: podskoki, pajace, brzuszki, planki.

Kasia

Kasia

Kasia

Nazywam się Kasia Maziarczyk i od 3 lat jestem instruktorem fitness. Sport to duża część mojego życia i rutyna dnia codziennego. Towarzysze uczestnikom zajęć w pokonywaniu własnych barier i kształtowaniu sylwetki. Jeśli szukasz treningów, na których zmęczysz się, ale również naładujesz pozytywną energia, zapraszam na swoje zajęcia 🙂

20.00 - 20.55Zajęcia prozdrowotne

Joga

Joga

Doskonałe antidotum  na codzienny stres, przepracowanie, bóle karku i krzyża, dzięki pozycjom, które przyjmuje się podczas treningu jogi (asanom) – rozluźnia się wiązadła kręgosłupa, masuje narządy jamy brzusznej oraz pobudza działanie wielu gruczołów, między innymi tych odpowiedzialnych za przemianą materii.

Łucja

Łucja

Łucja
Wtorek
18.00 - 18.55Zajęcia fitness (duża intensywność)

PUMP

PUMP

Pump to grupowe ćwiczenia fitness, oparte na sile oraz wytrzymałości. Spalają tkankę tłuszczową, wzmacniają mięśnie oraz poprawiają kondycję. Wykonuje się je w rytm muzyki, są oparte na powtarzalnym układzie choreograficznym. Podczas ćwiczeń wykorzystuje się sztangę, hantle, talerze, step oraz matę.

Podczas Pump stosuje się technikę „the rep effect”. Polega ona na wykorzystywaniu niewielkich obciążeń przy dużej ilości powtórzeń. Wielką zaletą tych zajęć jest to, że z łatwością można dopasowywać i regulować obciążenia według własnych możliwości.

W efekcie uczęszczania na zajęcia Pump dochodzi do spalania dużej ilości kalorii. Podczas godzinnych zajęć dochodzi do spalenia nawet 600 kcal. Co ważne, ćwicząc od 2 do 3 razy w tygodniu, bardzo szybko można zaobserwować pierwsze efekty, które zauważalne są już po pierwszym miesiącu. Ćwiczenia Pump powodują wyrzeźbienie mięśni bez nadmiernego przyrostu tkanki mięśniowej (na czym często zależy kobietom) oraz pomagają walczyć z cellulitem. Dodatkowo ćwiczenia te przynoszą wiele korzyści zdrowotnych, wpływając korzystnie na serce oraz kręgosłup, zwalczając jego dolegliwości oraz obniżając ryzyko osteoporozy.

19.00 - 19.55Zajęcia prozdrowotne

PILATES

PILATES

Pilates to zajęcia prozdrowotne, zawierające elementy jogi, ćwiczeń oddechowych i stretchingu. Pilates rozciąga i aktywizuje do działania wszystkie mięśnie, włączając mięśnie głębokie. Skutecznie modeluje sylwetkę, wzmacnia kręgosłup, mięśnie stabilizujące i poprawia naszą równowagę. Idealne dla każdego, niska intensywność.

Daria

Daria

Daria

DARIA NOWAK

Profesjonalna tancerka, instruktor fitness, oraz nauczyciel ruchu. Twórczyni inicjatywy artystycznej Młody Teatr Ruchu w Poznaniu. Jest również absolwentką rocznego Dance Intensive Program w TanzFabrik w Berlinie, gdzie współpracowała z nauczycielami i choreografami z całego świata. W 2015 roku ukończyła kierunek „Kompozycja i techniki tańca” na Wyższej Szkole Umiejętności Społecznych w Poznaniu. Swoje doświadczenie zdobywała prowadząc zajęcia w renomowanych klubach fitness oraz studiach tańca w Polsce i w Berlinie.
Środa
18.00 - 18.55Zajęcia prozdrowotne

Zdrowy kręgosłup

Zdrowy kręgosłup

Trening skoncentrowany na profilaktyce bólów kręgosłupa, wyrobieniu prawidłowej postawy całego ciała, wzmacnianiu osłabionych mięśni. Trening taki angażuje mięśnie odpowiadające za stabilizację kręgosłupa, rozciąga najważniejsze grupy mięśniowe, wpływające na właściwą postawę ciała. Poprawia wydolność mięśni brzucha, pleców i pośladków. Poprawa ruchomości kręgosłupa, rozciąganie najważniejszych grup mięśniowych, przykurczonych w wyniku siedzącego trybu życia czy pracy. Zajęcia dla wszystkich.

19.00 - 19.55Zajęcia fitness (duża intensywność)

Tabata

Tabata

Trening interwałowy o bardzo wysokiej intensywności przeznaczony dla każdego, kto chce poprawić ogólną wydolność organizmu. Pomimo tego, ze TABATA powstała z myślą o sportowcach mogą ją trenować także osoby, które nigdy wcześniej nie rozwijały swojej aktywności fizycznej. Po prostej, krótkiej rozgrzewce choreograficznej rozpoczyna się część zasadnicza: wysiłek 20 do 30 sekund z przerwami po 5-10 sekund. Sekwencje ćwiczeń powtarzane są 8 razy. Podstawą treningu są ćwiczenia cardio, które angażują jak najwięcej partii mięśniowych. Cel zajęć: poprawa zarówno wydolności anaerobowej (beztlenowej) jak i aerobowej. TABATA nie bez powodu jest nazywana również treningiem metabolicznym, ponieważ bardzo skutecznie przyczynia się do utraty zbędnej tkanki tłuszczowej. Zajęcia dla wszystkich.

Julia

Julia

Julia
Czwartek
18.00 - 18.55Zajęcia wzmacniające

Step & Shape

Step & Shape

Proste zajęcia wzmacniające całe ciało w kombinacji kroków podstawowych na stepie. Zajęcia kształtujące i modelującego sylwetkę.

19.00 - 19.55Zajęcia prozdrowotne

STRETCHING

STRETCHING

Daria

Daria

Daria

DARIA NOWAK

Profesjonalna tancerka, instruktor fitness, oraz nauczyciel ruchu. Twórczyni inicjatywy artystycznej Młody Teatr Ruchu w Poznaniu. Jest również absolwentką rocznego Dance Intensive Program w TanzFabrik w Berlinie, gdzie współpracowała z nauczycielami i choreografami z całego świata. W 2015 roku ukończyła kierunek „Kompozycja i techniki tańca” na Wyższej Szkole Umiejętności Społecznych w Poznaniu. Swoje doświadczenie zdobywała prowadząc zajęcia w renomowanych klubach fitness oraz studiach tańca w Polsce i w Berlinie.
Piątek
Sobota
9:00 - 9:55Zajęcia fitness (duża intensywność)

Strong Body

Strong Body

Strong Body

Sama nazwa z angielskiego oznacza „silne ciało”.  Zajęcia te to uniwersalny program treningowy, który polega na wykonywaniu ćwiczeń angażujących wszystkie partie ciała. Stanowią połączenie ćwiczeń z ciężarem własnego ciała oraz ćwiczeń z odpowiednio dopasowanym ciężarem, które stopniowo można zwiększać w celu progresji. Zajęcia te składają się z elementów cardio oraz treningu siłowego, dlatego holistycznie wpływa na samopoczucie i jednocześnie kształtuje sylwetkę. Zajęcia Strong Body podkręcą metabolizm, zapewnią pozytywną energię na cały dzień.

10:00 - 10:55Zajęcia prozdrowotne

Mobility

Mobility

Mobility

To zajęcia stworzone w celu usprawniania funkcjonalności całego ciała.
Głównym celem jest zapobieganie kontuzjom, polepszenie mobilności i elastyczności mięśni, ścięgien, więzadeł i stawów, a także zwiększenie możliwości ludzkiego ciała w życiu codziennym, rekreacji oraz sporcie wyczynowym.
Te zajęcia to połączenie stretchingu, pilatesu, jogi i treningu funkcjonalnego.
Są zajęciami prozdrowotnymi, odpowiednimi dla każdego, bez względu na wiek.

Skontaktuj się z nami

Poznań

ul. Św. Marcina 24
tel. kom.: 728 470 119
recepcja.poznan@fitnesspoint.com.pl

Szczecin

ul. Bohaterów Warszawy 40
tel. kom.: 728 474 979
recepcja.szczecin@fitnesspoint.com.pl