Grafik

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat zajęć lub prowadzącego? Kliknij na nazwę zajęć lub imię i nazwisko prowadzącego.

PoniedziałekWtorekŚrodaCzwartekPiątekSobota
09.00 - 09.50Zajęcia wzmacniające

PROJEKT SYLWESTER

PROJEKT SYLWESTER

Projekt Sylwester – to nasz autorski projekt zajęć! Trening obwodowy wzmacniający całe ciało, podkręcający metabolizm na cały dzień. Mnóstwo spalonych kalorii – szykujemy się do Sylwestra 🙂 Średnia/wysoka intensywność.

Darek

Darek

Darek
Zajęcia wzmacniające

PROJEKT SYLWESTER

PROJEKT SYLWESTER

Projekt Sylwester – to nasz autorski projekt zajęć! Trening obwodowy wzmacniający całe ciało, podkręcający metabolizm na cały dzień. Mnóstwo spalonych kalorii – szykujemy się do Sylwestra 🙂 Średnia/wysoka intensywność.

Darek

Darek

Darek
Zajęcia wzmacniające

PROJEKT SYLWESTER

PROJEKT SYLWESTER

Projekt Sylwester – to nasz autorski projekt zajęć! Trening obwodowy wzmacniający całe ciało, podkręcający metabolizm na cały dzień. Mnóstwo spalonych kalorii – szykujemy się do Sylwestra 🙂 Średnia/wysoka intensywność.

Darek

Darek

Darek
17.00 - 17:50
18.00 - 18.50Zajęcia wzmacniające

ABT

ABT

ABT – z angielskiego „abdomen” – brzuch, „buttocks” – pośladki, „thighs”  – uda, czyli zajęcia wzmacniające BRZUCH, UDA I POŚLADKI. Zajęcia fitness o średniej intensywności – dla każdego.

Kasia

Kasia

Kasia

Nazywam się Kasia Maziarczyk i od 3 lat jestem instruktorem fitness. Sport to duża część mojego życia i rutyna dnia codziennego. Towarzysze uczestnikom zajęć w pokonywaniu własnych barier i kształtowaniu sylwetki. Jeśli szukasz treningów, na których zmęczysz się, ale również naładujesz pozytywną energia, zapraszam na swoje zajęcia 🙂

Zajęcia prozdrowotne

Zdrowy kręgosłup

Zdrowy kręgosłup

Trening skoncentrowany na profilaktyce bólów kręgosłupa, wyrobieniu prawidłowej postawy całego ciała, wzmacnianiu osłabionych mięśni. Trening taki angażuje mięśnie odpowiadające za stabilizację kręgosłupa, rozciąga najważniejsze grupy mięśniowe, wpływające na właściwą postawę ciała. Poprawia wydolność mięśni brzucha, pleców i pośladków. Poprawa ruchomości kręgosłupa, rozciąganie najważniejszych grup mięśniowych, przykurczonych w wyniku siedzącego trybu życia czy pracy. Zajęcia dla wszystkich.

Jadwiga

Jadwiga

Jadwiga
Zajęcia fitness (mała intensywność)

WZMACNIANIE

WZMACNIANIE

Zajęcia fitness mające na celu wzmacnianie całego ciała. Średnia intensywność.

Julia

Julia

Julia
19.00 - 19.50Zajęcia fitness (duża intensywność)

HIIT

HIIT

Trening HIIT (z ang. High Intensity Interval Training, czyli trening interwałowy o wysokiej intensywności) to, jak sama nazwa wskazuje, intensywny program treningowy dla osób, które chcą w krótkim czasie zredukować tkankę tłuszczową, poprawić kondycję i zwiększyć masę mięśniową. Intensywność wysoka. 

Kasia

Kasia

Kasia

Nazywam się Kasia Maziarczyk i od 3 lat jestem instruktorem fitness. Sport to duża część mojego życia i rutyna dnia codziennego. Towarzysze uczestnikom zajęć w pokonywaniu własnych barier i kształtowaniu sylwetki. Jeśli szukasz treningów, na których zmęczysz się, ale również naładujesz pozytywną energia, zapraszam na swoje zajęcia 🙂

Zajęcia prozdrowotne

PILATES

PILATES

Pilates to zajęcia prozdrowotne, zawierające elementy jogi, ćwiczeń oddechowych i stretchingu. Pilates rozciąga i aktywizuje do działania wszystkie mięśnie, włączając mięśnie głębokie. Skutecznie modeluje sylwetkę, wzmacnia kręgosłup, mięśnie stabilizujące i poprawia naszą równowagę. Idealne dla każdego, niska intensywność. 

Daria

Daria

Daria

DARIA NOWAK

Profesjonalna tancerka, instruktor fitness, oraz nauczyciel ruchu. Twórczyni inicjatywy artystycznej Młody Teatr Ruchu w Poznaniu. Jest również absolwentką rocznego Dance Intensive Program w TanzFabrik w Berlinie, gdzie współpracowała z nauczycielami i choreografami z całego świata. W 2015 roku ukończyła kierunek „Kompozycja i techniki tańca” na Wyższej Szkole Umiejętności Społecznych w Poznaniu. Swoje doświadczenie zdobywała prowadząc zajęcia w renomowanych klubach fitness oraz studiach tańca w Polsce i w Berlinie.
Zajęcia fitness (duża intensywność)

Tabata

Tabata

Trening interwałowy o bardzo wysokiej intensywności przeznaczony dla każdego, kto chce poprawić ogólną wydolność organizmu. Pomimo tego, ze TABATA powstała z myślą o sportowcach mogą ją trenować także osoby, które nigdy wcześniej nie rozwijały swojej aktywności fizycznej. Po prostej, krótkiej rozgrzewce choreograficznej rozpoczyna się część zasadnicza: wysiłek 20 do 30 sekund z przerwami po 5-10 sekund. Sekwencje ćwiczeń powtarzane są 8 razy. Podstawą treningu są ćwiczenia cardio, które angażują jak najwięcej partii mięśniowych. Cel zajęć: poprawa zarówno wydolności anaerobowej (beztlenowej) jak i aerobowej. TABATA nie bez powodu jest nazywana również treningiem metabolicznym, ponieważ bardzo skutecznie przyczynia się do utraty zbędnej tkanki tłuszczowej. Zajęcia dla wszystkich.

Julia

Julia

Julia
20.00 - 20.50Zajęcia choreograficzne

SALSATION

SALSATION

Salsation to zajęcia taneczno-fitnessowe, które umożliwiają kształtowanie sylwetki, a jednocześnie poprawiają kondycję psychiczną. Istotą treningu jest wykonywanie ruchów odpowiadających różnym stylom tanecznym tak, aby przekazać treść danego utworu muzycznego i towarzyszące mu emocje.

Viktoria

Viktoria

Viktoria
Zajęcia choreograficzne

SALSATION

SALSATION

Salsation to zajęcia taneczno-fitnessowe, które umożliwiają kształtowanie sylwetki, a jednocześnie poprawiają kondycję psychiczną. Istotą treningu jest wykonywanie ruchów odpowiadających różnym stylom tanecznym tak, aby przekazać treść danego utworu muzycznego i towarzyszące mu emocje.

Viktoria

Viktoria

Viktoria
Poniedziałek
09.00 - 09.50Zajęcia wzmacniające

PROJEKT SYLWESTER

PROJEKT SYLWESTER

Projekt Sylwester – to nasz autorski projekt zajęć! Trening obwodowy wzmacniający całe ciało, podkręcający metabolizm na cały dzień. Mnóstwo spalonych kalorii – szykujemy się do Sylwestra 🙂 Średnia/wysoka intensywność.

Darek

Darek

Darek
18.00 - 18.50Zajęcia wzmacniające

ABT

ABT

ABT – z angielskiego „abdomen” – brzuch, „buttocks” – pośladki, „thighs”  – uda, czyli zajęcia wzmacniające BRZUCH, UDA I POŚLADKI. Zajęcia fitness o średniej intensywności – dla każdego.

Kasia

Kasia

Kasia

Nazywam się Kasia Maziarczyk i od 3 lat jestem instruktorem fitness. Sport to duża część mojego życia i rutyna dnia codziennego. Towarzysze uczestnikom zajęć w pokonywaniu własnych barier i kształtowaniu sylwetki. Jeśli szukasz treningów, na których zmęczysz się, ale również naładujesz pozytywną energia, zapraszam na swoje zajęcia 🙂

19.00 - 19.50Zajęcia fitness (duża intensywność)

HIIT

HIIT

Trening HIIT (z ang. High Intensity Interval Training, czyli trening interwałowy o wysokiej intensywności) to, jak sama nazwa wskazuje, intensywny program treningowy dla osób, które chcą w krótkim czasie zredukować tkankę tłuszczową, poprawić kondycję i zwiększyć masę mięśniową. Intensywność wysoka. 

Kasia

Kasia

Kasia

Nazywam się Kasia Maziarczyk i od 3 lat jestem instruktorem fitness. Sport to duża część mojego życia i rutyna dnia codziennego. Towarzysze uczestnikom zajęć w pokonywaniu własnych barier i kształtowaniu sylwetki. Jeśli szukasz treningów, na których zmęczysz się, ale również naładujesz pozytywną energia, zapraszam na swoje zajęcia 🙂

20.00 - 20.50Zajęcia choreograficzne

SALSATION

SALSATION

Salsation to zajęcia taneczno-fitnessowe, które umożliwiają kształtowanie sylwetki, a jednocześnie poprawiają kondycję psychiczną. Istotą treningu jest wykonywanie ruchów odpowiadających różnym stylom tanecznym tak, aby przekazać treść danego utworu muzycznego i towarzyszące mu emocje.

Viktoria

Viktoria

Viktoria
Wtorek
19.00 - 19.50Zajęcia prozdrowotne

PILATES

PILATES

Pilates to zajęcia prozdrowotne, zawierające elementy jogi, ćwiczeń oddechowych i stretchingu. Pilates rozciąga i aktywizuje do działania wszystkie mięśnie, włączając mięśnie głębokie. Skutecznie modeluje sylwetkę, wzmacnia kręgosłup, mięśnie stabilizujące i poprawia naszą równowagę. Idealne dla każdego, niska intensywność. 

Daria

Daria

Daria

DARIA NOWAK

Profesjonalna tancerka, instruktor fitness, oraz nauczyciel ruchu. Twórczyni inicjatywy artystycznej Młody Teatr Ruchu w Poznaniu. Jest również absolwentką rocznego Dance Intensive Program w TanzFabrik w Berlinie, gdzie współpracowała z nauczycielami i choreografami z całego świata. W 2015 roku ukończyła kierunek „Kompozycja i techniki tańca” na Wyższej Szkole Umiejętności Społecznych w Poznaniu. Swoje doświadczenie zdobywała prowadząc zajęcia w renomowanych klubach fitness oraz studiach tańca w Polsce i w Berlinie.
Środa
09.00 - 09.50Zajęcia wzmacniające

PROJEKT SYLWESTER

PROJEKT SYLWESTER

Projekt Sylwester – to nasz autorski projekt zajęć! Trening obwodowy wzmacniający całe ciało, podkręcający metabolizm na cały dzień. Mnóstwo spalonych kalorii – szykujemy się do Sylwestra 🙂 Średnia/wysoka intensywność.

Darek

Darek

Darek
18.00 - 18.50Zajęcia prozdrowotne

Zdrowy kręgosłup

Zdrowy kręgosłup

Trening skoncentrowany na profilaktyce bólów kręgosłupa, wyrobieniu prawidłowej postawy całego ciała, wzmacnianiu osłabionych mięśni. Trening taki angażuje mięśnie odpowiadające za stabilizację kręgosłupa, rozciąga najważniejsze grupy mięśniowe, wpływające na właściwą postawę ciała. Poprawia wydolność mięśni brzucha, pleców i pośladków. Poprawa ruchomości kręgosłupa, rozciąganie najważniejszych grup mięśniowych, przykurczonych w wyniku siedzącego trybu życia czy pracy. Zajęcia dla wszystkich.

Jadwiga

Jadwiga

Jadwiga
Czwartek
18.00 - 18.50Zajęcia fitness (mała intensywność)

WZMACNIANIE

WZMACNIANIE

Zajęcia fitness mające na celu wzmacnianie całego ciała. Średnia intensywność.

Julia

Julia

Julia
19.00 - 19.50Zajęcia fitness (duża intensywność)

Tabata

Tabata

Trening interwałowy o bardzo wysokiej intensywności przeznaczony dla każdego, kto chce poprawić ogólną wydolność organizmu. Pomimo tego, ze TABATA powstała z myślą o sportowcach mogą ją trenować także osoby, które nigdy wcześniej nie rozwijały swojej aktywności fizycznej. Po prostej, krótkiej rozgrzewce choreograficznej rozpoczyna się część zasadnicza: wysiłek 20 do 30 sekund z przerwami po 5-10 sekund. Sekwencje ćwiczeń powtarzane są 8 razy. Podstawą treningu są ćwiczenia cardio, które angażują jak najwięcej partii mięśniowych. Cel zajęć: poprawa zarówno wydolności anaerobowej (beztlenowej) jak i aerobowej. TABATA nie bez powodu jest nazywana również treningiem metabolicznym, ponieważ bardzo skutecznie przyczynia się do utraty zbędnej tkanki tłuszczowej. Zajęcia dla wszystkich.

Julia

Julia

Julia
20.00 - 20.50Zajęcia choreograficzne

SALSATION

SALSATION

Salsation to zajęcia taneczno-fitnessowe, które umożliwiają kształtowanie sylwetki, a jednocześnie poprawiają kondycję psychiczną. Istotą treningu jest wykonywanie ruchów odpowiadających różnym stylom tanecznym tak, aby przekazać treść danego utworu muzycznego i towarzyszące mu emocje.

Viktoria

Viktoria

Viktoria
Piątek
09.00 - 09.50Zajęcia wzmacniające

PROJEKT SYLWESTER

PROJEKT SYLWESTER

Projekt Sylwester – to nasz autorski projekt zajęć! Trening obwodowy wzmacniający całe ciało, podkręcający metabolizm na cały dzień. Mnóstwo spalonych kalorii – szykujemy się do Sylwestra 🙂 Średnia/wysoka intensywność.

Darek

Darek

Darek
Sobota

Skontaktuj się z nami

Poznań

ul. Św. Marcina 24
tel. kom.: 728 470 119
recepcja.poznan@fitnesspoint.com.pl

Szczecin

ul. Bohaterów Warszawy 40
tel. kom.: 728 474 979
recepcja.szczecin@fitnesspoint.com.pl